Известие

Collapse
No announcement yet.

Климатроник

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Климатроник

    Колеги,
    имам проблем с климатроника или незнам дали да го нареча проблем когато колата ми остане навън и се получи голяма разлика в температурите и като реша да запаля колата климатроника винаги се включва, когато я карам и пак се получи разлика в копето и външната температура пак се включва. Нормално ли е според Вас това.
    Благодаря Ви предварително.
    Оригинални масла BMW, CASTROL, MOTUL, TOTAL и т.н. Безплатна доставка на масло и филтри!!!
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=78329
    http://autokazakov.bg и http://facebook.com/autokazakov

  • #2
    Това на Реното ли?

    2000 156 SPORTWAGON SELESPEED
    1998 145 1.6 T.SPARK

    Comment


    • #3
      не става дума за Алфа Ромео 156 2.4JTD '98
      Оригинални масла BMW, CASTROL, MOTUL, TOTAL и т.н. Безплатна доставка на масло и филтри!!!
      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=78329
      http://autokazakov.bg и http://facebook.com/autokazakov

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от stkazakov
        не става дума за Алфа Ромео 156 2.4JTD '98
        Има едно положение, при което климатика се включва автоматично с подаването на контакт....тази опция се изключва чрез завъртане врътките на климатика в определена последователност.
        Но за това, което описваш, чувам за пръв път....много странно!

        2000 156 SPORTWAGON SELESPEED
        1998 145 1.6 T.SPARK

        Comment


        • #5
          ок каква е последователност за да го спра това или да пробвам ако я направя може и да ми се оправи това, ще ти бъда много благодарен
          Оригинални масла BMW, CASTROL, MOTUL, TOTAL и т.н. Безплатна доставка на масло и филтри!!!
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=78329
          http://autokazakov.bg и http://facebook.com/autokazakov

          Comment


          • #6
            Виж в техническия справочник има една тема как се прави климатика да не е авто
            156 1,8 ТS 99
            Nissan Murano 2005

            Comment


            • #7
              предполагам че се включва компресорът, за да изсушава въздуха, че иначе от големите разлики се запотяват стъклата
              вклюва се и когато завъртиш на "размразяване"

              за изключване на авто-то има тема с подробно описание
              Ако парите ти стигат, значи нямаш въображение.
              AR 156, 1.6 TSpark 2000г на метан - R.I.P.

              Comment


              • #8
                Аз тази последователност с врътките я мъчих много пъти и с голямо внимание да не сгреша ама нещто не се получи. Понякога се включва при контакт понякога не, като че ли наистина се съобразява с температурата. Но така и не можах напълно да го махна този досаден автоматичен режим.
                Има ли някакъв друг варянт за лечение на този проблем ???
                Аз ли бъркам нещо, процедурата ли е грешна ??
                А възможно ли е просто да има екземпляри от модела на които не е предвидено да може да се изключва "Автото" с тези врътки ??
                Alfa Romeo 155 2.0TS-8V , 1993г.
                Alfa Romeo 156 2.0TS-16V , 1998г.

                Comment


                • #9
                  мъчих се,може би, около 10 пъти и се отказах - докато най-накрая стана - не си спомням точно,но май трябваше да се изчаква около 2 секунди между отделните "връткания" и проблема ти е решен - вече няма досадно автоматично включване ................... пробвай докато не стане
                  Alfa156 Against All

                  Comment


                  • #10
                    Това е прцедурата:
                    http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=12047
                    Само, че съм допуснал една грешка, която помолих модератора преди няколко месеца да я поправи, но....
                    Та грешката е, че врътката за температурата се завърта на макс. ТОПЛО, а не на студено...всичко останало си е както съм го описал.
                    След като се направи това, климата помни какво е било последното положение...т.е. ако изгасиш колата на включен климатик, при последващо давне на контакт пак се включва и обратното. Става дума за 156-ци преди фейслифта на таблото.

                    2000 156 SPORTWAGON SELESPEED
                    1998 145 1.6 T.SPARK

                    Comment

                    Working...
                    X